تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
6

واریز بیش از ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی حامیان به حساب ایتام و محسنین بندرعباسی

  • کد خبر : 54428
  • 29 اردیبهشت 1403 - 14:03
واریز بیش از ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی حامیان به حساب ایتام و محسنین بندرعباسی

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از واریز بیش از ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی حامیان نیکوکار طرح اکرام به حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مسیح الله مرادی در این خصوص گفت : طی سال گذشته حامیان معزز طرح اکرام ایتام و محسنین، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.
مرادی با بیان اینکه این مبالغ به صورت مستقیم به حساب ایتام نیازمند و فرزندان محسنین واریز شده است ، افزود : این میزان واریزی حامیان نیکوکار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد ۳۴ درصدی داشته است.
وی گفت : در حال حاضر ۵۷۵ یتیم و ۹۵۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس قرار دارند که از حمایت های مادی و معنوی سه هزار و ۶۵ حامی نیک اندیش و سخاوتمند برخوردارهستند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس ضمن سپاس و قدردانی از همراهی و حمایت های حامیان بزرگواردر مرتفع نمودن نیازهای ضروری فرزندان معنوی خود ، یادآور شد : در سال ۱۴۰۱ حامیان نیکوکار مبلغ ۹ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان به حساب فرزندان معنویشان واریز نموده بودند.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=54428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.