تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
7

مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگلن متبرک به پرچم امام رضا (ع) شد

  • کد خبر : 54312
  • 26 اردیبهشت 1403 - 13:04
مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگلن متبرک به پرچم امام رضا (ع) شد

به گزارش هرمزگان امروز ، همزمان با دهه کرامت ، حضور خادمان رضوی حامل پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) در  مرکز آموزشی، پژوهشی و  درمانی دکتر علی شریعتی ، بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب،  شهدا بندرلنگه ، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم  دلها را به سوی بارگاه امام هشتم روانه کرد.

با ورود خادمین حامل بیرق سبز حرم مطهر رضوی فضای بیمارستان آکنده به شمیم مطهر هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت شد.

در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب این مراسم معنوی، که به عطر حضور امام هشتم (ع) عطرآگین شده بود، ۸ پرونده بیمار نیازمند جهت ترخیص و ۸ سیسمونی نوزاد برای خانواده‌های نیازمند به همت خیرین اهدا شد.

همچنین در اقدامی نمادین، اذان در گوش نوزادان تازه متولد شده بیمارستان نجوا شد و به یمن این حضور پربرکت، یکی از افراد حاضر در بیمارستان به مذهب تشیع مشرف شد.

در این مراسم خادمین حرم رضوی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان در مزاکز درمانی با گرداندن بیرق متبرک به ضریح بر بالین بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان و همچنین اهدای هدایایی برای سلامتی و تندرستی ایشان دعا نمودند.

لازم به ذکر است جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید همزمان با دهه کرامت برای هفدهمین سال به همت آستان قدس رضوی و با حضور ۳۳۰ خادم در قالب ۹۵ کاروان رضوی در بیش از ۲ هزار نقطه داخل کشور و ۱۸ کشور دنیا با شعار «با شما سربلندیم» در حال برگزاری است.

همچنین ویژه برنامه جشن های زیر سایه خورشید دانشگاه باحضور خادمین و پرچم متبرک حرم رضوی، یکشنبه۳۰ اردیبهشت ساعت۱۷ در مسجد پردیس اجتماع دانشگاهیان،  یکشنبه۳۰ ام اردیبهشت ساعت۲۲در مرکز اورژانس۱۱۵ و روز دوشنبه۳۱ اردیبهشت ساعت۹صبح در بیمارستان کودکان برگزار می گردد.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=54312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.