تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
9

عملیات اجرایی پروژه ورزشی درشهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس آغاز شد

  • کد خبر : 55711
  • 31 خرداد 1403 - 15:07
عملیات اجرایی پروژه ورزشی درشهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس آغاز شد

شهردار بندرعباس با حضور در آئین عملیات اجرایی پروژه ورزشی شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گفت: این پروژه که در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع اجرا می‌شود، شامل امکانات ورزشی و تفریحی متعددی است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تقدیم مردم خواهد شد.

به گزارش صبح دریانیوز،مهدی نوبانی در حاشیه این مراسم مطرح کرد: این پروژه سومین زمین ورزشی در شهرک پیامبر اعظم (ص) است که با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۲۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود.
نوبانی اضافه کرد: مجموعه شهرداری بندرعباس از عید قربان تا عید غدیر ۹ پروژه بزرگ در مناطق مختلف شهر بندرعباس افتتاح و کلنگ‌زنی می شود.
وی عنوان کرد: همچنین افتتاح آبشار موزیکال ،کلنگ‌زنی چرخ و فلک و… از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شهرداری بندرعباس به مردم این شهر هدیه خواهد شد.

نوبانی با اشاره به زمان بهره‌برداری پروژه، تصریح کرد: این پروژه به همت همه دست‌اندرکاران تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده دو پارک زیبای دیگر در شهرک پیامبر اعظم تا پایان سال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری خواهد شد.
شهردار بندرعباس با تقدیر از زحمات پاکبانان و سبزبانان که برای نظافت و زیبایی شهر تلاش می‌کنند بیان داشت: همه مردم باید در نگهداری فضاهای سبز ،پارک‌ها و بوستان‌ها به مجموعه شهرداری کمک کرده و مشارکت داشته باشند.
نوبانی با تأکید بر اینکه سرانه فضای سبز شهر بندرعباس پایین است و از طرفی نگهداری فضاهای سبز در شهر بندرعباس با توجه به کمبود آب سخت و دشوار است، افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ۱۰ تا ۲۰ پارک دیگر به مجموعه فضاهای سبز و پارک های شهر بندرعباس اضافه خواهد شد. اما نگهداری و آبیاری این فضاها سخت است.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=55711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.