تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
17

تغییر مدیرکل محیط زیست هرمزگان با پیوست حرف و حدیث‌ها

  • کد خبر : 54274
  • 25 اردیبهشت 1403 - 14:48
تغییر مدیرکل محیط زیست هرمزگان با پیوست حرف و حدیث‌ها

طی خبری «خبر هرمزگان» ، نوشت : مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان تغییر کرده و علیرضا ریشهری جایگزین حبیب مسیحی تازیانی شده است.

به گزارش صبح دریانیوز ، علیرضا ریشهری که اهل استان بوشهر است ، پیش از این رییس اداره امور دریایی محیط خوزستان بوده است. گفته می شود مقاومت ها و‌مخالفت های مسیحی تازیانی در برابر برخی طرح های صنعتی از جمله توسعه ابشیرینکن ها و‌به ویژه آبشیرینکن پر حرف وحدیث سیریک از دلایل تغییر وی بوده است.
به دنبال این تغییر ، تعدادی از محیط بانان و‌همچنین شبکه سمن های زیست محیطی و‌منابع طبیعی هرمزگان با نوشتن و ارسال نامه های جداگانه ای در حمایت از مسیحی تازیانی خواستار تجدید نظر در این انتصاب شده اند.
این نامه ها خطاب به سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نوشته شده و‌ رونوشت هایی از آن برای استاندار هرمزگان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و‌نماینده ولی فقیه در هرمزگان ارسال شده است.
در این نامه ، ضمن حمایت از مسیحی تازیانی آورده شده در صورت ضروری بودن این تغییر ، بی توجهی به نیروهای بومی استان در جایگزینی وی توجیهی ندارد.
مدیرکل جدید محیط زیست هرمزگان پیش از این سابقه مدیرکلی و معاونت اداره کل نیز نداشته و‌ مدیر اداره دریایی یک‌استان بوده است. تاکنون از واکنش احتمالی نمایندگان کنونی و‌نمایندگان منتخب استان نسبت به تغییر این مدیر بومی گزارشی به رسانه ها نرسیده است.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=54274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.