تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
21

برگزاری مهمونی عید غدیر از بندرشهید حقانی تا بازارماهی فروشان بندرعباس

  • کد خبر : 55696
  • 31 خرداد 1403 - 1:49
برگزاری مهمونی عید غدیر از بندرشهید حقانی تا بازارماهی فروشان بندرعباس

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست خبری بمناسبت هفته وحدت گفت: جشن امسال با نام ( مهمونی عید غدیر) از بندرشهید حقانی تا بازارماهی فروشان سه شنبه ۵ تیرماه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش صبح دریانیوز،غلامحسین حقانی در نشست خبری بمناسبت هفته وحدت که با حضور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مسئول بسیج رسانه هرمزگان و خبرنگاران در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: برنامه های نشاط آور از جمله بازی و سرگرمی برای کودکان، خدمات آرایشگری، پذیرایی متنوع با غذاهای بومی و سنتی و… اجرا می شود.

حقانی، با اشاره به اینکه نحوه ارسال کمک های مردمی از طریق ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۱۹۱۰ است، افزود: برای اجرای  مراسم روز عید غدیرخم ۱۴۰ موکب ثبت نام کرده اند و ۹۰۰ خادم در موکب ها مسئولیت خدمت رسانی را در این روز برعهده دارند.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما برای ثبت نام موکب ها تا ۱۶۰موکب است، تصریح کرد: ۴۸ موکب در قشم، ۱۸ موکب در بندرلنگه، ۴۳ موکب در رودان، ۱۰ موکب در بشاگرد، میناب و حاجی آباد( هنوز مشخص نشده اند) در این مراسم به مردم خدمات رسانی می کنند.

گفتنی است، مهمونی عید غدیر از بندرشهید حقانی تا بازارماهی فروشان سه شنبه ۵ تیرماه در بندرعباس از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.
پایان خبر/
جمیله دبیری نیا
 
 

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=55696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.