تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
12

اختتامیه ارزیابی کشوری استانداردهای اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 55683
  • 31 خرداد 1403 - 13:03
اختتامیه ارزیابی کشوری استانداردهای اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش هرمزگان امروز ، جلسه اختتامیه ارزیابی کشوری استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور ارزیابان کشوری و ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونین و کارشناسان مسئول برگزار شد.

در جلسه اختتامیه دکتر پیام خزائلی ارزیابی ارشد تیم اعتبار بخشی وزارت مطبوع ضمن قدردانی از ریاست دانشگاه علون پزشکی، معاونین و تیم ایشان در پیاده‌سازی سنجه‌های مرتبط با اعتبار بخشی  و همراهی آنان گفت: آنچه مسلم است ، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از  مدیران،  کارشناسان و کارمندان بسیار دلسوزی برخوردار است که با عرق استانی تمام تلاش خود را جهت ارتقاء استان خود در حیطه پزشکی و پیراپزشکی به کار می‌برند.

دکتر خزائلی گفت: در بازدیدهای میدانی محرز بود که در جهت توسعه فیزیکی فضاهای آموزشی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی یک مرکز پیشرفته است.
همچنین در بحث آموزش و حمایت از دانشجویان در آموزش و پژوهش و پایان نامه بازخوردهای مثبت فراوانی دریافت شد

وی در ادامه با اذعان اینکه فرایند اعتباربخشی به منظور تعریف استانداردها و تلاش برای رسیدن به استانداردهاست گفت اعتباربخشی یک فرایند پیوسته است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی ضمن بیان نقطه نظرات،  نقاط ضعف و قوت دانشگاه گفت: به منظور سنجش پیوسته لازم است  دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه زیر نظر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفته و همواره دانشگاه خود را با استاندارهای کشوری مورد ارزیابی قرار دهد.

شایان ذکر است ارزیابی استانداردهای اعتبار بخشی در هشت حیطه رسالت و اهداف، مدیریت و رهبری ، منابع و امکانات (منابع مالی و فناوری) ،  کیفیت و تعالی سازمان،  امور هیات علمی نظارت و ارزشیابی مرکز توسعه و آموزش پزشکی،  خدمات دانشجویی،  پژوهش فناوری و نوآوری و آموزش دانشجو انجام گردید.

شش ارزیاب کشوری مسئولیت بررسی و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در این هشت حیطه بر عهده داشتند

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=55683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.