تاریخ : دوشنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۴ Monday, 20 October , 2025
0

‌شفافیت و انضباط مالی شاخصی برای افزایش رضایت مردم است

  • کد خبر : 71963
  • 02 مهر 1404 - 13:02
‌شفافیت و انضباط مالی شاخصی برای افزایش رضایت مردم است

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در آیین تقدیر از همکاران معاونت مالی که با حضور کیوان بقایی پور معاون مالی و پشتیبانی و مدیران ستادی این مجموعه برگزار شد ، عنوان کرد: هرجا که شفافیت  و انضباط مالی بیشتر باشد به همان میزان احتمال بروز فساد به شدت کاهش پیدا می‌کند و موجب افزایش رضایت شهروندان است

به گزارش صبح دریانیوز، حمید ساعدپناه در ادامه با تقدیر از خدمات معاونت مالی و پشتیبانی برق استان هرمزگان افزود:  در بین همه  این مسئولیت‌ها مجموعه دیگری از وظایف وجود دارد و آن نظارت بر اموال دولتی و همراهی کردن با مدیران دستگاه‌ها برای وصول درآمدها است که در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با جدیت دنبال می‌شود.

ساعدپناه خاطر نشان کرد: این وظایف به صورت عام و کلی شامل نظارت‌ها و کنترل‌های مالی و بحث پرداخت‌ها می‌باشد که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

‌کیوان بقایی پور معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز با تقدیر از حمایت‌های مدیر عامل و همکاران معاونت یاد آور شد: رعایت الزامات قانونی در قرارداد‌ها و مناقصات مربوط به طرح‌های صنعت برق  حایز اهمیت است، لازم است پیش از شروع هر پروژه، موضوع تامین منابع به عنوان یک اولویت، مشخص و تعیین تکلیف شده باشد.
‌در پایان این نشست از مدیران و همکاران معاونت تقدیر شد.

‌پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=71963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.